Subject: Lennukite õhusõidukite registrist kustutamise taotlus: MSN 1064, 1056, 1075
From: "Maarika Rump" <[email-masked]>
To: "Maarika Rump" <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Oct 2024 09:33:29 +0300

From: Andres Siigur | WALLESS <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, October 7, 2024 10:40 PM
To: info transpordiamet <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Imbi Ots <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Kaisa Saarmann | WALLESS <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: lennukite õhusõidukite registrist kustutamise taotlus: MSN 1064,
1056, 1075

Tere!

Palun leidke manuses alljärgnevate lennukite õhusõidukite registrist
kustutamise taotlus:

ES - ATH

		ATR 72-212A

1064

Celestial Aviation Trading 27 Limited

ES - ATI

		ATR 72-212A

1075

Celestial Aviation Trading 71 Limited

ES - ATJ

		ATR 72-212A

1056

Celestial Aviation Trading 27 Limited

Volikirjad, mille alusel avaldused esitatakse, oleme teile juba esitanud.
Lennukite registreerimissertifikaadid saadetakse teile täiendavalt eraldi.

Pärast kustutamist registreeritakse lennukid Austria registris.

Lugupidamisega

Andres Siigur

Andres Siigur

Partner | Attorney at Law

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5559 9719

Liivalaia 45, 10145 Tallinn, Estonia

 <http://www.walless.com> www.walless.com

Estonia, Latvia, Lithuania

Services provided by WALLESS are subject to terms and conditions available
on our  <https://walless.com/general-terms-estonia/> website. This e-mail
message and its attachment(s) (if any) are confidential and intended only
for the recipient(s) named above. If you have received this message in
error, please notify the sender immediately and delete this e-mail
message. Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.